Direktor Direkcije za saobraćaj Veselin Grbović i predstavnici lokalne samouprave Ulcinj obišli su gradilište puta Vladimir - Sukobin. Dionica puta Vladimir - Sukobin biće zabršena do 11. jula. Dužina rekonstruisanog puta je 6,5 kilometara, a vrijednost investicije je 2,9 miliona eura. Put je širok 6,4 metra, a na pojedinim dionicama i 8 metara, pa se komotno mogu mimoići šleperi. O značaju ovog puta najbolje govori podatak da je tokom prošle godine granični prelaz Sukobin prešlo 1,8 miliona turista a ove godine, kako sada stvari stoje, taj broj biće nadmašen. Ovim putem na crnogorsko primorje dolazi najveći broj turista sa Kosova, Makedonije i Albanije. Rekonstrukcija ovoga puta izuzetno je važna za turističku privredu i ekonomiju Crne Gore.
Direktor Direkcije za saobraćaj Veselin Grbović i predstavnici lokalne samouprave Ulcinj obišli su gradilište puta Vladimir - Sukobin, prenosi Portal Analitika.
- Dionica puta Vladimir - Sukobin biće zabršena do 11. jula. Dužina rekonstruisanog puta je 6,5 kilometara, a vrijednost investicije je 2,9 miliona eura. Put je širok 6,4 metra, a na pojedinim dionicama i 8 metara, pa se komotno mogu mimoići šleperi, rekao je Grbović.
O značaju ovog puta najbolje govori podatak da je tokom prošle godine granični prelaz Sukobin prešlo 1,8 miliona turista a ove godine, kako sada stvari stoje, taj broj biće nadmašen. Ovim putem na crnogorsko primorje dolazi najveći broj turista sa Kosova, Makedonije i Albanije.
Potpredsjednik opštine Ulcinj Selim Resulbegović ocijenio je da je rekonstrukcija ovoga puta izuzetno važna za turističku privredu i ekonomiju Crne Gore.
- Ovim putem se uvezujemo u međunarodnu putnu mrežu, budući da je je kroz Albaniju napravljen autoput, i da smo na taj način povezani sa Kosovom, Makedoijom i Grčkom. Ugođaj voženja ovim putem je izuzetan jer turiste srijeće prelijepi zelenoliki krajolik i netaknuta priroda, naveo je Resulbegović.
Svetlana Janjević, inženjerka u Direkciji za saobraćaj ,objasnila je da je tokom rekonstrukcije napravljena moderna saobraćajnica od puta veoma loših karakteristika.
Širina kolovoza starog puta je bila svega četiri metra, a svi kanali su bili zatvoreni. Mostovi su bili uski, a ovom rekonstrukcijom svi propusti su zamijenjeni onim većeg profila, a 11 mostova je prošireno, navela je Janjević.
Izvođač radova je podgorička kompanija "Bemax".